مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 16:312016-02-12بين الملل

ضمن انتقاد از آمریکا و روسیه ریاض حجاب: به هیچ وجه بیانیه مونیخ را قبول نداریم


رییس هیئت عالی معارضان در گفت وگوهای ژنو با اشاره به عدم پذیرش بیانیه مونیخ توسط این گروه اعلام کرد: روس ها و آمریکایی ها کاملا خلاف آن چیزی را اعلام کردند که توافق کرده بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل لبنان به نقل از حجاب گزارش داد: به هیچ وجه بر سر آنچه در بیانیه جان کری و سرگیی لاوروف وزرای خارجه آمریکا و روسیه آمده است توافق نداریم .

وی با بیان این مطلب مدعی شد: تا زمانی که بشار اسد در قدرت باشد و شبه نظامیان ایران در سوریه حضور داشته باشند آتش بس را نمی پذیریم .

رییس هیئت عالی معارضان سوری همچنین گفت: زمانی که روس ها پیشنهاد آتش بس را مطرح کردند فورا آن را در برابر کری و عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان رد کردیم و به شرط موافقت گروه های حاضر در خاک [سوریه] آمادگی خود را برای آتش بس موقت اعلام کردیم .

حجاب همچنین تصریح کرد: نشست با 11 کشور را ترک کردیم ولی روس ها و آمریکایی ها کاملا خلاف آن چیزی را اعلام کردند که توافق کرده بودیم، از این روی آنچه در بیانیه مونیخ آمده را قبول نداریم .

وبگاه خبری العربی الجدید" درباره جزییات بیانیه مونیخ نوشت: وزارت خارجه آمریکا امروز جمعه جزییات توافق مونیخ را که برای رساندن کمک های انسان دوستانه به مناطق محاصره شده سوریه صادر شد، منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضمن انتقاد از آمریکا و روسیه ریاض حجاب: به هیچ وجه بیانیه مونیخ را قبول نداریم

ضمن انتقاد از آمریکا و روسیه ریاض حجاب: به هیچ وجه بیانیه مونیخ را قبول نداریم