مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 15:202016-02-12اقتصادي

جزییات قراردادهای کشاورزی و غذایی ایران و ایتالیا


دبیر کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این کانون و همتای ایتالیایی آن، حضور و استقبال بنگاه های صنایع غذایی در نشست مشترک ایران و ایتالیا را سطح بالا ارزیابی کرد و گفت: - از مهم ترین اهداف کانون در جریان سفر هیأت ایتالیایی به ایران برقراری روابط دو جانبه با هدف رونق اقتصادی صنعت غذا در ایران بود که لازم است این روابط را به بنگاه ها و شرکت های ایرانی انتقال دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه زرگران در نشست مشترک بین هیات بازرگانی صنایع غذایی ایتالیا با همتایان ایرانی در اتاق بازرگانی تهران گفت: فصل جدید همکاری بین المللی اقتصاد ایران با کشورهای اروپایی در زمینه های مختلف اقتصادی آغاز شده است.

علاقه شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران خارجی برای ورود به حوزه های مختلف بازار ایران روز به روز بیشتر نمایان می شود و مسئولیت تشکل های اقتصادی در این بزنگاه بسیار سنگین و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: در این راستا کانون انجمن های صنایع غذایی ایران پس از عقد تفاهم نامه با همتای فرانسوی از سه ماه قبل، برنامه ریزی عقد تفاهم نامه همکاری با همتای ایتالیایی خود را انجام داده بود و در سفر ماه گذشته به ایتالیا اجرای آن نهایی و مقرر شد تا با حضور یک هیات تخصصی غذایی از کشور ایتالیا این تفاهم نامه در تهران امضا شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قراردادهای کشاورزی و غذایی ایران و ایتالیا

جزییات قراردادهای کشاورزی و غذایی ایران و ایتالیا