مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 13:052016-02-12دانش

زمینه مهارت آموزی دانشجویان در محیط های صنعتی فراهم شود


رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: باید زمینه آموزش مهارت ها در محیط های صنعتی و اجرایی برای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی در زمان تحصیل فراهم شود.

- دکتر محمدرضا عصاری در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با تأکید بر لزوم ارتباط دانشگاه و صنعت برای کارآفرینی و اشتغال، اظهار کرد: باید برای دانشجویان رشته های مهندسی این امکان وجود داشته باشد که در سال آخر تحصیل و پیش از فارغ التحصیلی ، مهارت آموزی را در محیط کار فرا بگیرند.

وی افزود: به طور مثال در رشته مهندسی مکانیک زمینه های کاری مختلفی وجود دارد که می توان آن ها را بر اساس فعالیت های مهارتی و تخصصی تعریف کرد و در حوزه نیروگاهی، دانشجویان این رشته در یک دوره آموزشی چندماهه شرکت کنند و بخشی از واحدهای درسی خود را در محیط عملی بگذرانند.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان این که این امر فاصله زمانی مهارت آموزی که فارغ التحصیلان باید آن را طی کنند کاهش می دهد، تصریح کرد: این دوره، دانشجویان را به طور مستقیم به مهارت آموزی هدایت می کند و موجب می شود فارغ التحصیلان در کنار پایه علمی که در دانشگاه فرا گرفته اند، از مهارت لازم نیز برخودار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مهارت آموزی دانشجویان در محیط های صنعتی فراهم شود

زمینه مهارت آموزی دانشجویان در محیط های صنعتی فراهم شود