مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 10:502016-02-12ورزشي

سهم حق پخش در فوتبال ایران؛صفر ریال!


حق پخش در همه ممالک وجود دارد و در ایران هم وجود داشته اما یک واقعیت تلخ این است که حق پخش در فوتبال ایران صفر ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی،بحث حق پخش در فوتبال ایران بحثی است که سالها است میان مسئولان فوتبال کشور و صدا و سیما فاصله و اختلاف انداخت و ظاهرا حل شدنی هم نیست.

در حالی که علی کفاشیان در ابتدای لیگ اسال حتی اجازه ورود دوربین ها و پخش بازی های لیگ برتر را به صدا و سیما نداد اما این مشکل باز هم حل نشد و ظاهرا حل شدنی هم نیست.

غلامرضا بهروان، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره بحث حق پخش در فوتبال ایران می گوید: واقعیت این است که حق پخش در همه ممالک وجود دارد و در ایران هم وجود داشته اما یک واقعیت تلخ این است که حق پخش در فوتبال ایران صفر ریال است.

ما نه فصل گذشته در آمدی به این خاطر داشتیم نه این فصل.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می شد اگر لیگ برتر درآمدی از حق پخش نداشته باشد آماتور اعلام می شود، گفت: ما در این زمینه گزارشی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نداده ایم و نخواهیم داد چون این به ضرر لیگ برتر تمام می شود.

سازمان صدا و سیما بابت آگهی هایی که در خلال برگزاری فوتبال پخش می کند در آمد کلانی دارد و به راحتی می تواند حق پخش را پرداخت کند اما این کار را نمی کند و این در حالی است که بابت بسیاری از رویدادهای خارجی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم حق پخش در فوتبال ایران؛صفر ریال!

سهم حق پخش در فوتبال ایران؛صفر ریال!