مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 09:352016-02-12حوادث

حریق مجتمع مسکونی 100 واحدی در مشهد


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 100 واحدی خبر داد و گفت : در این حادثه یک بانوی جوان و دو کودک دو و شش ساله در میان دود و آتش محبوس شده بودند که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، مهدی رضایی شامگاه پنجشنبه در خصوص جزییات این حادثه، افزود: خبر حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی 100 واحدی در بلوار امیریه به سامانه 125 اعلام و ماموران شش ایستگاه به همراه نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان مسکونی شش طبقه (100 واحدی) بود، گفت: آتش در یک واحد 80 متری در طبقه چهارم این مجتمع کاملا شعله ور شده و ضمن زبانه کشیدن شعله های آتش از طریق پنجره به طبقات فوقانی و واحد مجاور دود زیادی کل طبقات را فرا گرفته بود.

رضایی ادامه داد: با توجه به سرایت آتش به یکی از واحدهای مجاور کانون آتش سوزی، آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و نجات ساکنان این مجتمع عملیات خود را آغاز و اقدام به تخلیه ساکنان 12 واحد این ساختمان کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: آتش نشانان در همان لحظات اولیه آتش را خاموش کرده و پس از آن در حال عملیات جستجو و کاوش بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق مجتمع مسکونی 100 واحدی در مشهد

حریق مجتمع مسکونی 100 واحدی در مشهد