مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 08:502016-02-12اقتصادي

یارانه ای که تنها یک پنجم هزینه های مددجویان آسایشگاه کهریزک را تامین می کند


آسایشگاه خیریه کهریزک بابت ارائه خدمات در منزل برای هر مددجو ماهانه 500 هزار تومان هزینه می کند این درحالیست که تنها یک پنجم از کل هزینه های تیم مراقبت در منزل از محل یارانه ها تامین می شود.

- دکتر حسن احمدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: هزینه ارائه خدمات در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک ماهانه 500 هزار تومان برای هر مددجو است اما یارانه ای که دولت برای خدمات در منزل در نظر گرفته مبلغ 105 هزار تومان است که این رقم یک پنجم از هزینه هایی است که آسایشگاه خیریه کهریزک برای مددجویان خود هزینه می کند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه در استان تهران 250 نفر و در استان البرز 170 نفر از خدمات در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک استفاده می کنند تصریح کرد: اعضای تیم مراقبت در منزل شامل پزشک، پرستار، مددکار اجتماعی، فیزیوتراپیست، کاردرمانی و روانشناس هستند و تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: برنامه توانبخشی مبتنی بر خانواده با ارائه خدمات توانبخشی و مراقبتی در منزل از جمله نیازهای واقعی توانخواهان و سالمندان و متناسب با مقتضیات اجتماعی فرهنگی است.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با استمرار این برنامه بتوانیم سمت و سوی ارائه خدمات را از مراکز شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه ای که تنها یک پنجم هزینه های مددجویان آسایشگاه کهریزک را تامین می کند

یارانه ای که تنها یک پنجم هزینه های مددجویان آسایشگاه کهریزک را تامین می کند