مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 08:352016-02-12سياسي

تقدیر از "خلق حماسه عظیم وحدت و اتحاد ملی" در 22 بهمن


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای خلق حماسه حضور در آوردگاه 22 بهمن94 را زمینه ای برای انتخاباتی پرشورتر عنوان و از "خلق حماسه عظیم وحدت و اتحاد ملی " ملت بزرگ ایران اسلامی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا متن کامل این بیانیه بدین شرح است: حضور حماسی ، انقلابی و بصیرت مدانه ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در آوردگاه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن فجر 94 ، تجدید میثاقی با آرمان های شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بود.

اینک در طلیعه سی و هشتمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ و غیور ایران ، جبین شکر به پیشگاه حضرت حق می ساییم و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت آمیز پیام انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را نصیب ما و ملت شجاع و انقلابی و آگاه ایران اسلامی کرد، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور بیانیه تشکر ، از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی، انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی وهمزبانی ، همراهی ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از "خلق حماسه عظیم وحدت و اتحاد ملی" در 22 بهمن

تقدیر از "خلق حماسه عظیم وحدت و اتحاد ملی" در 22 بهمن