مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 00:502016-02-11اقتصادي

همه پورشه های خانم م.د


مدیر کل فناوری اطلاعات گمرک با اعلام اینکه با اجاره کارت بازرگانی یک زن مرزنشین 700 پورشه وارد کشور شده است، گفت: 30 واردکننده بزرگ کالا، فرار مالیاتی دارند.

علی بعیدی در نشستی خبری به موضوع سوء استفاده از کارت های بازرگانی و اجاره آنها اشاره کرد و گفت: از این طریق به نام یک زن روستایی مرزنشین (م.

د) و با اجاره کارت بازرگانی وی به مبلغ 100 هزار تومان تعداد 700 دستگاه سواری پورشه وارد کشور شده، ضمن اینکه این اقدام با 256 فقره اظهارنامه انجام شده است.

وی افزود: همچنین 60 بازرگان که تاکنون هیچ گونه اظهارنامه مالیاتی نداشته اند، حداقل بیش از 30 نفر آنها کالاهایی به ارزش بیش از 100 میلیون دلار وارد کردند که این نشان از خلاء در بخشی از فرآیندهای گمرکی به دلیل نبود اطلاعات شفاف و درست از کشور مبدا و تطبیق آن با اظهارنامه های افراد در گمرک است.

وی از اجرایی شدن طرحی در گمرک برای شناسایی تمام کالاها و کشورهای آنها برای جلوگیری از تقلب و تخلف و سوء استفاده خبرداد و بیان کرد: براساس این طرح یک کد 4 رقمی به آخر کدهای 8 رقمی افزوده می شود که طبق آن 9 هزار و 999 مدل، شکل و برند شناسایی می شوند و تمامی کالاهای وارداتی کشور تحت این کد قرار می گیرند و وارد کشور می شوند، همچنین ارزش گذاری، شناسایی، سیاست گذاری و آمارگیری از طریق این کدها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پورشه های خانم م.د

همه پورشه های خانم م.د