مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 00:262016-02-11سياسي

وزیر اطلاعات در آبسرد: امام (ره) توانمندی ملت را شکوفا کردند


وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه پایانی حقارت ملت ایران بود، گفت: امام خمینی (ره) توانمندی ملت را شکوفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام سیدمحمود علوی پنج شنبه شب در جمع مردم مؤمن و انقلابی آبسرد در مسجد جامع این شهر با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: امیدواریم راهپیمایی 22 بهمن و دهه مبارک فجر امسال، ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با روح بلند امام راحل و شهدای گرانقدر، آغازی دوباره و پرقدرت تر بر حکومت خستگی ناپذیر اسلام و نظام اسلامی در عرصه های مختلف با هدایت های مقام معظم رهبری باشد.

وی به ورود امام خمینی (ره) در روز 12 بهمن ماه سال 57 به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: امام راحل در آن روز در بهشت زهرا فرمودند که آمده ام تا بزرگواری مردم را حفظ کنم .

*پیروزی انقلاب نقطه پایانی حقارت ملت وزیر اطلاعات ادامه داد: آنچه امام راحل می فرمودند صحبت یک شخص یا تفکرات یک فرد نبود؛ بلکه این فرمایش ها برگرفته از قرآن، رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) بود.

علوی با بیان اینکه امام راحل از خودشان چیزی نمی گفتند، تصریح کرد: هر چه ایشان می فرمودند در تعلیمات اسلامی ریشه داشت؛ امام راحل فرمودند که آمده ام تا بزرگواری ملت را حفظ کنم، یعنی اینکه به تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات در آبسرد: امام (ره) توانمندی ملت را شکوفا کردند

وزیر اطلاعات در آبسرد: امام (ره) توانمندی ملت را شکوفا کردند