مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 00:212016-02-11سياسي

آیت الله نمازی: اقتدار مجلس خبرگان، اقتدار مقام معظم رهبری است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو افرادی که آماده تکلیف هستند باید انتخاب شوند، گفت: اقتدار مجلس خبرگان رهبری، - اقتدار مقام معظم رهبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم روستای کاغذی ابوزیدآباد آران و بیدگل با بیان اینکه اسلام چپ و راست نمی شناسد، اظهار داشت: مردم به مسائل دنیوی و بازی های سیاسی و همچنین گروه ها و احزاب نباید به مسائل چپ و راستی مشغول شوند، احزاب باید در جهت ملت و منافع آن در حرکت باشند نه اینکه در جهت منافع حزبی و گروهی خود حرکت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان تصریح کرد: انتخابات پیش رو بسیار حساس و مهم است اما انتخابات مجلس خبرگان رهبری به اندازه خودِ مقام معظم رهبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک فریضه عینی است، افزود: انتخابات از 3 عنصر فقه، قانون انتخاباتی و اخلاق برخوردار است که از نظر فقه می توان گفت شرکت در انتخابات یکی از واجبات عینی است و افرادی که واجد شرایط رأی دادن هستند باید در صحنه انتخابات حضور یابند تا با حضور حداکثری اهداف شوم دشمنان را از بین ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نمازی: اقتدار مجلس خبرگان، اقتدار مقام معظم رهبری است

آیت الله نمازی: اقتدار مجلس خبرگان، اقتدار مقام معظم رهبری است