مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 00:062016-02-11اقتصادي

مدیر جهادکشاورزی قوچان خبر داد فعالیت 32 تسهیل گر زن روستایی در قوچان


مدیر جهاد کشاورزی قوچان از فعالیت 32 تسهیل گر زن روستایی در قالب 16 روستای این شهرستان خبر داد.

- علی یگانه مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای زنان تسهیل گر روستایی این شهرستان اظهار کرد: زنان تسهیل گر روستایی به عنوان رابط در زمینه سازی برای توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری در بخش کشاورزی نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با یادآوری اینکه کار جذب افراد تسهیل گر در روستاهای این شهرستان تازه آغاز شده است، تصریح کرد: حدود 50 درصد از جمعیت روستایی را بانوان تشکیل می دهند که در کنار مددکاران ترویج کشاورزی در سطح روستاها زنان تسهیل گر نیز فعالیت های تعریف شده ای را انجام می دهند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان با بیان اینکه هم اکنون 32 تسهیل گر زن روستایی در قالب 16 روستای این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: روستاییان دارای پتانسیل و ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف به ویژه صنایع دستی بوده که برای تولید و عرضه محصولات محلی خود خواستار ایجاد یک مکان دائمی در قوچان هستند.

وی این تسهیل گران را مروج در حوزه صنایع دستی دانست و بیان کرد: این عرضه محصولات به نوعی کارآفرینی برای زنانی بوده که در روستا درآمد خاصی ندارند و این صنایع دستی متکی به روستا دارای متقاضی بسیاری در سطح جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهادکشاورزی قوچان خبر داد فعالیت 32 تسهیل گر زن روستایی در قوچان

مدیر جهادکشاورزی قوچان خبر داد فعالیت 32 تسهیل گر زن روستایی در قوچان