مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 19:262016-02-11سياسي

شمخانی در گفت وگو با فارس: یزد پیشگام تحقق اقتصاد مقاومتی است


یزد به دلیل ترکیب اقتصاد فعلی که دارد، پیشگام اقتصاد مقاومتی است اما برخی موارد در صنعت یزد باید ساماندهی شود.

- امیر دریابان علی شمخانی در حاشیه سفر خود به استان یزد و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و شورای اداری استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یزد سابقه درخشانی در فعالیت های انقلابی و دفاع مقدس دارد و امروز نیز در حوزه اقتصاد، پیشگام اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما بر دو پایه دین و اسلام و مشارکت مردم بنا شد و امروز ایران اسلامی در جای جای دنیا شناخته شده است.

وی با اشاره به نقش موثر استان یزد و حرکت های مردمی این استان در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این استان شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که در راس آنها شهید صدوقی، شهید والامقامی است که نقش مهمی در توسعه فرهنگ و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: در طول دفاع مقدس نیز استان یزد یکی از استان های رزمنده خیز کشور بود و نقش موثری را در هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کرد.

شمخانی ادامه داد: نیاز امروز رفع مشکلات اقتصادی آنها است و با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، وقت آن رسیده که اقدام اساسی برای بهبود وضعیت زندگی مردم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی در گفت وگو با فارس: یزد پیشگام تحقق اقتصاد مقاومتی است

شمخانی در گفت وگو با فارس: یزد پیشگام تحقق اقتصاد مقاومتی است