مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-11سياسي

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کردند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیماییان 22 بهمن در یاسوج با تبریک ایام الله فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران در22 بهمن 57 به هر آنچه به دنبال آن بودند دست یافتند.

وی گفت: شهدای 8 سال دفاع مقدس با جان فشانی و فداکاری ها و ایثارگری های خود سبب ایجاد آرامش در کشور و تثبیت قدرت ایران در منطقه شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم شهید پرور یاسوج با وجود هوای سرد در راهپیمایی شرکت کردند، افزود: حتی اگر سنگ از آسمان ببارد، مردم ایران و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد 22 بهمن این روز تاریخی را فراموش نمی کنند.

خادمی با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبرمعظم انقلاب، عنوان کرد: مردم این استان همواره در صحنه ها حضور داشته اند و با حضور در انتخابات حماسه دیگری خلق می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: مردم استان همچون گذشته با در انتخابات نماینده دلسوز و اصلحی را معرفی و سبب انسجام کشور و مأیوس شدن دشمنان می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده حفظ وحدت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کردند

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کردند