مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 13:552016-02-11سياسي

نهاوندیان: پیام انقلاب اسلامی، عزت است


پیام انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 تا به امروز، عزت بود و قیام مردم ایران در 22 بهمن 57 برای احیای عزت کشور صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، محمد نهاوندیان ظهر امروز در جمع راهپیمایی 22 بهمن مردم ولایت مدار زنجان، با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی در 22بهمن سال 57 تا به امروز، عزت بود، اظهار کرد: قیام مردم ایران در 22 بهمن 57 برای احیای عزت کشور صورت گرفت.

وی با بیا اینکه حضور نوجوانان و جوانان پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار پرشور و چشم گیر بود، تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور پرشور خود در عرصه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اعلام کردند که با همان عزم و بر سر آرمان های انقلاب و احیای عزت ایران اسلامی ایستاده اند و امروز پرچم انقلاب بر دوش نسل سوم و چهارم انقلاب و با همان طراوت روزهای آغاز انقلاب قرار دارد.

نهاوندیان با بیان اینکه ملت ایران در طول 37سال کارنامه درخشانی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد، افزود: اگر در یک کلمه کارنامه طولانی این مدت را بخواهیم خلاصه کنیم آن کلمه عزت و سرفرازی در برابر تهدید و تحریم دشمنان است.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به صبوری و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها و توطئه های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون، تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوندیان: پیام انقلاب اسلامی، عزت است

نهاوندیان: پیام انقلاب اسلامی، عزت است