مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 13:462016-02-11سياسي

سردار مومنی: امروز ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است، گفت: باید ملت ایران حضور آگاهانه در انتخابات داشته باشند و افرادی را راهی مجلس کنند که دلسوز مردم و خادم ملت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قائمشهر، سردار اسکندر مومنی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهر، اظهار داشت: در گذشته ایران در ساخت سلاح ناتوان بود ولی امروز توان نظامی کشور به برکت انقلاب اسلامی هر روز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه آرمان های انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، افزود: دستاوردهای دفاعی و فناوری های علمی و پزشکی جمهوری اسلامی ایران هر روز رو به افزایش است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: هم اکنون ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است درحالی که بسیاری از کشورهای منطقه که دم از امنیت می زدند، اکنون به کانون ناامنی و نزاع تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای استکباری پس از پیروزی انقلاب به عزت و قدرت ایرانی اسلامی اعتراف کردند، افزود: اکنون ایران به تنهایی قادر به ساخت بسیاری از تسهیلات دفاعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مومنی: امروز ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است

سردار مومنی: امروز ایران به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است