مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 10:462016-02-11دانش

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور نجف آ باد برگزار شد


جشن فارغ التحصیلی بیش از 100 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در 14 رشته تحصیلی در این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، جشن فارغ التحصیلی بیش از 100 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در رشته های حقوق، مدیریت دولتی، علوم سیاسی، فیزیک، ریاضی، روانشناسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، مهندسی کشاورزی، مهندسی صنایع و مهندسی مدیریت پتروشیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه برگزار شد.

سید سعید آیت، رییس داشگاه پیام نور نجف آباد در این مراسم تعداد دانشجویان این دانشگاه را 5000 دانشجوی دانست و گفت: این دانشجویان در 29 رشته در این دانشگه مشغول به تحصیل هستند که 23 رشته کارشناسی و شش رشته کارشناسی ارشد است.

وی افزود: دانشگه پیام نور مرکز نجف آباد دارای 23 عضو هیئت علمی است که همه دارای مدرک دکتری و از توانایی بالایی برخوردار هستند.

رییس دانشگاه پیام نور واحد نجف آباد با اشاره به اینکه 270 استاد مدعو نیز در این دانشگاه تدریس می کنند، تصریح کرد: مرکز نجف آباد اولین و تنها مجری کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه های پیام نور کشور از نیمسال تحصیلی جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور نجف آ باد برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور نجف آ باد برگزار شد