مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 04:112016-02-11سياسي

روایت «عموناصر» از اشعار دوره انقلاب/ مبارزه را به ادامه تحصیل ترجیح دادم


استکبارستیزی و مبارزه علیه نظام شاهنشاهی را به ادامه تحصیل در بحبوحه مبارزات انقلابی ترجیح دادم.

- ناصر آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس" در حاشیه حضور در غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مشهدفجرآفرین اظهار داشت: در دوران ابتدایی به شهر مشهد آمدم و در تریبون مدرسه ابتدایی شعری ضد نظام پادشاهی خواندم که از همان جا پس از تنبیه زیاد بنده را از مدرسه اخراج کردند و پس از آن نیز اجازه ادامه تحصیل به من ندادند.

وی ادامه داد: با این حال ادامه سرودن شعر با مفهوم مبارزه با استکبار را به ادامه تحصیل ترجیح دادم و هم اکنون سعی دارم در کسب خوار و بار فروشی به مردم کشور خود کمک کنم.

شاعر مبارز انقلاب خاطرنشان کرد: هر فردی به هر اندازه ای که میل داشته باشد می تواند از بقالی عمو ناصر به صورت نسیه خرید کرده و تا زمانی که تمکن آن را داشته باشند بهای آن را پرداخت کنند.

آقاجانی با اشاره به اینکه هر فردی باید با هر امکانی که دارد به مردم خدمت کند، تصریح کرد: وقتی مردم برای رفع احتیاجات خود به مغازه من مراجعه می کنند این مضوع را یک فرصت می بینم تا به کشور خود خدمت کنم.

وی با بیان اینکه در هر فردی قریحه ای وجود دارد، بیان کرد: قریحه ای که در من وجود دارد نیز شاعری بوده که با آن به انقلاب خود کمک کرده و سعی می کنم خاطرات این دوران را زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «عموناصر» از اشعار دوره انقلاب/ مبارزه را به ادامه تحصیل ترجیح دادم

روایت «عموناصر» از اشعار دوره انقلاب/ مبارزه را به ادامه تحصیل ترجیح دادم