مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 03:412016-02-11سياسي

همایش پرسش مهر در قزوین برگزار می شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: همایش پرسش مهر در استان قزوین با حضور رییس سازمان انرژی اتمی در شهرستان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، ایوب رحیمی در جلسه هماهنگی مدیران و دستگاه های اجرایی استان قزوین با اشاره به این نکته که رییس سازمان انرژی اتمی به استان قزوین سفر می کند اظهار داشت: علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی 26 بهمن ماه به منظور حضور در مراسم پرسش مهر به استان قزوین سفر می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: به منظور اجرایی هرچه بهتر همایش پرسش مهر دستگاه های اجرایی استان قزوین باید همکاری و تعامل سازنده ای بین دستگاه های اجرایی استان قزوین برقرار شود.

وی از رییس سازمان اتمی به عنوان چهره ای تاثیرگذار در روند مذاکرات هسته ای یاد کرد و گفت: علی اکبر صالحی چهره ای برجسته کشوری بوده که زادگاه وی در استان قزوین است به همین منظور در باید از این چهره برجسته در استان قزوین تجلیل به عمل آید که استانداری قزوین در حال برنامه ریزی این موضوع است.

رحیمی مطرح کرد: برگزاری مطلوب همایش پرسش مهر نیازمند برنامه ریزی جدی و منسجم است، استان قزوین از ظرفیت ها و ویژگی های منحصربه فردی برخوردار است بنابراین این همایش ها و اجلاس ها می تواند بهانه ای برای معرفی هر چه بهتر استان قزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پرسش مهر در قزوین برگزار می شود

همایش پرسش مهر در قزوین برگزار می شود