مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 03:212016-02-10اقتصادي

سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در معدن مس "سوناجیل" هریس


فعالیت های اکتشافی معدن مس «سوناجیل» در حال انجام بوده و برای بهره برداری از این پروژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی سرمایه گذاری کرده اند.

- فرماندار هریس، گفت: فعالیت های اکتشافی معدن مس سوناجیل در حال انجام بوده و برای بهره برداری از این پروژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی سرمایه گذاری کرده اند.

حسن یحیوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در هریس"، با اشاره به اینکه اتمام جاده اهر تبریز یکی از مهم ترین خواسته های مردم شهرستان های کلیبر، اهر، هریس، هوراند، خداآفرین، هریس و ورزقان است، اظهار داشت: رییس جمهور پس از اولین سفر خود به استان آذربایجان شرقی به خواسته مردم منطقه ارسباران تحقق بخشیدند و 90 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه اهر هریس تبریز تخصیص داد.

وی افزود: منشأ و کانون اراده دولت یازدهم خدمت به ملت ایران است و مسئولان جز خدمت به مردم چیز دیگری را هدف خود قرار نداده اند.

فرماندار شهرستان هریس، بابیان اینکه تمامی مسئولان عزم خود را جزم کرده اند تا بزرگراه اهر هریس تبریز در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: اکنون با وجود برودت هوا تعداد پیمانکاران مشغول در این جاده به عدد 5 رسیده و تمامی پیمانکاران این پروژه با تأکید استاندار آذربایجان شرقی و تحقق وعده دولت، بخش اعظمی از این بزرگراه تا پایان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در معدن مس "سوناجیل" هریس

سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در معدن مس "سوناجیل" هریس