مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 03:012016-02-10سياسي

بیش از 97 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، بابیان اینکه روستاهایی که حداقل سه خانوار در آن روستاها ساکن هستند جزو برنامه های برق رسانی قرار ندارند، - گفت: تنها درصد باقی مانده که برق ندارند به 3 درصد رسیده و 97 درصد روستاها از نعمت برق برخوردارند.

یوسف سرافراز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهر"، با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی در شهرستان اهر، اظهار داشت: بیش از 10 پروژه توزیع برق به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان اهر به بهره برداری رسید و علاوه بر این پروژه ها به سه روستای فاقد نعمت برق در این شهرستان برق رسانی انجام شده و افتتاح شد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه های برق رسانی به روستاهای آلمان جدید، یوزبند و قراجه شهرستان اهر و اهالی که در این روستاها ساکن هستند از نعمت برق برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه پروژه های برق رسانی به برخی از روستاهای شهرستان اهر در حال اجرا است، گفت: روستاهایی که عملیات برق رسانی آنها در حال انجام است تا هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و پس از اتمام این پروژه ها، با توجه به اینکه در برخی از روستاها ساکن دائمی نداریم پرونده برق رسانی به روستاهای شهرستان اهر بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 97 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند

بیش از 97 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت برق برخوردار هستند