مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 03:012016-02-10سياسي

حضور در راهپیمایی 22 بهمن اثبات پایبندی به آرمان های انقلاب است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان می دهد که ما همیشه به آرمان های انقلاب پایبند هستیم،گفت: چشم امید ملت های منطقه برای ادامه انقلاب ها به ایران دوخته شده است.

- آیت الله محمود رجبی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم"، با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده پایداری بر آرمان های امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: ملت ایران 37 سال است که با حضور پر جوش و خروش خود در صحنه های انقلابی استکبار جهانی را به عقب رانده و امید ملت هایی است که در برابر حکومت های منطقه ایستادگی می کنند.

آیت الله رجبی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان می دهد که ما همیشه به آرمان های انقلاب پایبند هستیم، بیان کرد: چشم امید ملت های منطقه برای ادامه انقلاب ها به ایران دوخته شده است که آیا مردم ایران پس از 37 سال به آرمان های انقلاب پایبند هستند.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) عنوان کرد: حضور ملت ایران در صحنه های مهم سیاسی که همه چشم های جهان به ایران خیره شده سبب می شود افکار عمومی دنیا به این آگاهی برسد که مردم ایران پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن اثبات پایبندی به آرمان های انقلاب است

حضور در راهپیمایی 22 بهمن اثبات پایبندی به آرمان های انقلاب است