مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 01:012016-02-10سياسي

فرماندار ویژه آمل: وقوع انقلاب اسلامی یک زلزله ویرانگر برای استکبارگران بود


وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 یک زلزله ویرانگر برای استکبارگران محسوب می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان آمل، احمد منفرد شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبر امام امت یکی از مهم ترین وقایع تاریخی بود که در آن رژیم شاهنشاهی با سابقه چند هزارساله و حمایت همه استکبار از بین رفت.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری بنیانگذار کبیر آن با هم دلی، اتحاد و وحدت کلمه مردم همراه بود و در نهایت به پیروزی شیرین پس از تحمل سختی ها رسید.

فرماندار ویژه آمل با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بزرگ ترین معجزه ای بود که الگوی جدید مدیریتی را برای اداره کشور مطرح کرد، افزود: خدماتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، شهر، روستا و آبادی های کشور برای رفاه و آسایش مردم به بهره برداری می رسد با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با اعلام تلاش مسئولان شهری، بخش و روستاها در این شهرستان، بیان کرد: در اسفندماه امسال دو رویداد مهم سیاسی را پیش رو داریم که از اهمیت زیادی برخوردار است.

منفرد با اعلام در پیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه آمل: وقوع انقلاب اسلامی یک زلزله ویرانگر برای استکبارگران بود

فرماندار ویژه آمل: وقوع انقلاب اسلامی یک زلزله ویرانگر برای استکبارگران بود