مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 ساعت 00:312016-02-10اقتصادي

90 درصد از طرح های اشتغال مددجویان در استان فعال است


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از 90 درصد از طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اجرا شده در پنج ساله گذشته تاکنون فعال است.

- رشید جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، با بیان اینکه در سال های 1391 تا سال 1394 بیش از 13 هزار طرح از سوی مددجویان تحت حمایت در استان اجرا شده است، اظهار داشت: هم اکنون نزدیک به 12 هزار از این طرح ها فعال، پایدار و دارای بازدهی بالا است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور به طور میانگین به هر مددجوی تحت حمایت جهت اجرای طرح اشتغال 150 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است، عنوان کرد: بیش از 61 درصد از طرح های اشتغال اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در زمینه کشاورزی و دامپروری بوده است.

جلیلیان با اشاره به اینکه نظارت و بازدید مستمر ناظران مجرب کمیته امداد از اصلی ترین دلایل پایداری و موفقیت طرح های اشتغال مددجویان به شمار می رود، گفت: امسال 41 هزار بازدید و نظارت فنی و تخصصی بر طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت در استان اعمال شده است.

وی افزود: نظارت های کمیته امداد در راستای ارائه مشاوره های شغلی، راهنمایی مددجویان، راستی آزمایی و در نهایت ارتقای سطح کیفی، بازدهی و پایداری طرح های اشتغال مددجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد از طرح های اشتغال مددجویان در استان فعال است

90 درصد از طرح های اشتغال مددجویان در استان فعال است