مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 21:312016-02-10پزشكي

معاون فرهنگی وزارت بهداشت: سرانه ورزشی دانشگاه ها در حد استاندار نیست


معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سرانه ورزشی دانشگاه ها در حد استاندارد نیست و حتی نیمی از سرانه ای است که در دانشگاه ها تعریف شده لذا در حوزه برخورداری از سرانه ورزشی فقیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، محمدرضا فرهانی امشب در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای 460 خوابگاه دانشجویی است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای 700 هزار متر خوابگاه بود که 300 هزار مترمربع آن فرسوده است و 400 هزار مترمربع نیز استاندارد نیست.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سند احداث خوابگاه استاندارد تنظیم شده و در 21 دانشگاه از جمله در ساری به بهره برداری می رسد که کاملا مطابق با استاندارد و داری پیوست فرهنگی است، افزود: در حوزه فرهنگی ورزشی به سبب محدودیت منابع طی دو سال اخیر اقدامات قابل توجه ای انجام نشده و بیشتر تمرکز در حوزه تکمیل پروژه ها بوده است.

فراهانی با اشاره به اینکه این مجتمع نخستین مجتمع فرهنگی و ورزشی است که با مشارکت بخش دولتی و خصوصی احداث شده است، تصریح کرد: وجود چنین مجتمع هایی در ارتقا سلامت جسمی و روحی دانشجویان و جوانان تاثیرگذار است زیرا آنچه در حوزه سلامت به دنبال آن هستیم سلامت جسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی وزارت بهداشت: سرانه ورزشی دانشگاه ها در حد استاندار نیست

معاون فرهنگی وزارت بهداشت: سرانه ورزشی دانشگاه ها در حد استاندار نیست