مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 21:312016-02-10اجتماعي

شهردار رباط کریم: سد معبر پیاده روهای شهر نقض آشکار حقوق شهروندی است


شهردار رباط کریم اشغال پیاده روها توسط کسبه و دست فروشان را نقض آشکار حقوق شهروندی و مصداق بارز سد معبر عنوان و بر رعایت قانون در هر شرایطی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، مسعود مختاری عصر امروز در جمع مدیران و مسئولین حوزه خدمات شهری اشغال پیاده روها توسط کسبه و دست فروشان را نقض آشکار حقوق شهروندی و مصداق بارز سد معبر عنوان و بر رعایت قانون در هر شرایطی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: ایجاد سد معبر علاوه بر مشکل در تردد و عبور شهروندان در استفاده از پیاده روها، تأثیر منفی در سیما و منظر شهری خواهد داشت.

شهردار رباط کریم بیان کرد: پیاده روها حریم امن شهروندان و استفاده کنندگان از آن است و هیچ صنفی حق اشغال پیاده رو و برهم زدن این حریم امن را به بهانه های مختلف ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسبه با اطلاع رسانی های صورت گرفته نسبت به رفع سد معابر عمومی با شهرداری رباط کریم همکاری مناسبی دارند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از صنوف، دست فروشان و فروشندگان دوره گرد با اشغال معابر عمومی مشکلات متعددی برای شهروندان فراهم می آورند.

مختاری به پارک خودروهای شخصی در پیاده روها و معابر عمومی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در بسیاری اوقات شاهد پارک خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها در پیاده روها و معابری که مورد استفاده عموم است هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رباط کریم: سد معبر پیاده روهای شهر نقض آشکار حقوق شهروندی است

شهردار رباط کریم: سد معبر پیاده روهای شهر نقض آشکار حقوق شهروندی است