مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 20:412016-02-10اقتصادي

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی: کمبودی در تولید مرکبات در کشور وجود ندارد


معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امسال 4 میلیون و 300 هزار تن تولید مرکبات اعم از نارنگی، لیمو و پرتقال در کشور انجام شد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان قائم شهر، محمدعلی طهماسبی امشب در حاشیه افتتاح همزمان پنج پروژه خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: توسعه صادرات محصولات کشاورزی یکی از سیاست های اصلی جهاد کشاورزی است و در این راستا تاکنون اقدامات مناسبی انجام شده است.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اخیرا رابطه اقتصادی مناسبی با کشور روسیه انجام شد، افزود: شرکت های خصوصی و تعاونی ها می توانند در حوزه صادرات اقدامات مناسبی انجام دهند، تا روابط تنگاتنگی در ارائه محصولات کشاورزی به این کشور انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر، بخش کشاورزی با رشد مناسب توانسته در ایجاد اقتصاد مقاومتی گام های موثری بردارد، اضافه کرد: هر ساله در تلاش هستیم، واردات کاهش پیدا کند، تا به وسیله صادرات در زمینه اقتصاد مقاومتی، گام های موثری برداریم.

طهماسبی با اشاره به اینکه امسال 4 میلیون و 300 هزار تن تولید مرکبات اعم از نارنگی، لیمو و پرتقال در کشور انجام شد در پایان گفت: با توجه به تولید مناسب مرکبات، کمبودی از لحاظ تولید در سطح کشور وجود ندارد و امسال مرکبات از تولید مناسبی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی: کمبودی در تولید مرکبات در کشور وجود ندارد

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی: کمبودی در تولید مرکبات در کشور وجود ندارد