مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 20:162016-02-10اقتصادي

در نهمین روز دهه فجر صورت گرفت افتتاح چند پروژه عمرانی و ورزشی در سردشت


در نهمین روز دهه مبارک فجر چند پروژه عمرانی سردشت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سردشت نهمین روز دهه فجر پروژه های عمرانی سردشت با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان سردشت به بهره برداری رسید.

این پروژه ها که در بخش های ورزشی، آموزشی، خدماتی و عمرانی بودند در حالی به بهره برداری رسیدند که در ابتدا مسئولان برای افتتاح کارگاه بسته بندی حبوبات به یکی از روستای این هشرتان به نام میرشیخ حیدر رفتند.

این کارگاه که با اعتبار 10 میلیارد ریال و در 520 مترمربع احداث شده است، برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

دومین پروژه افتتاحی افتتاح مدرسه سه کلاسه روستایی بود که این مدرسه نیز در 115 مترمربع زیربنا احداث شده و برای احداث آن یک میلیارد ریال هزینه شده است که خیرین در احداث این مدرسه نقش موثری داشتند.

افتتاح خانه کشتی سردشت از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید؛ افتتاح این پروژه یکی از آرزوهای دیرینه جوانان ورزشکار به ویژه علاقمندان به رشته کشتی در این شهرستان بود.

خانه کشتی سردشت در 625 مترمربع احداث شده و برای به بهره برداری رسیدن این خانه نیز 5 میلیارد ریال هزینه شده است که تمام این هزینه ها از سوی اداره ورزش و جوانان سردشت تقبل شده است که با بهره برداری از این خانه کشتی 190 نفر از کشتی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نهمین روز دهه فجر صورت گرفت افتتاح چند پروژه عمرانی و ورزشی در سردشت

در نهمین روز دهه فجر صورت گرفت افتتاح چند پروژه عمرانی و ورزشی در سردشت