مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 20:062016-02-10دانش

اعتبارات عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه 3 برابر می شود


تحصیل بیش از سه هزار نفر دانشجو در 66 رشته کد رشته دکتری و 127 کد رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه رازی نشان دهنده حرکت این دانشگاه به سمت فعالیت های تحقیقاتی تقاضا محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجوازکرمانشاه؛ محمدابراهیم اعلمی آل آقا در نشست خبری که امروز چهارشنبه در دانشگاه رازی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: کشور پس از انقلاب به سمت مسیر گفتمان جدیدی حرکت و یک سیستم مستقل را در برابر استکبار پایه ریزی کرد.

وی تصریح کرد : در انقلاب اسلامی نگاه به آموزش عالی یک نگاه توسعه ای بوده و در این 37 سال ایران از شرایط وابستگی علمی، پزشکی و سازندگی به استقلال و خودکفایی رسیده است.

وی افزود بعد از انقلاب نگاه به آموزش عالی توسعه ای بوده است ونظام آموزشی کشور در حال حاضر در سطح جهان رقابت می کند و دیگر بر آموزش عالی نگاه آموزشی صرف حاکم نیست.

توسعه آموزش عالی در پژوهش محوری محمد ابراهیم آل آقا تصریح کرد : در توسعه آموزش عالی از آموزش محوری به سمت پژوهش محوری حرکت کرده ایم و پژوهش یکی از محورهای اصلی دانشگاه رازی کرمانشاه به شمار می رود.

وی افزود : سطح زیربنای فضای آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه رازی دراوایل سال 93، 170 هزار مترمربع بوده که با انجام بیش از 10 طرح عمرانی به 230 هزار مترمربع می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه 3 برابر می شود

اعتبارات عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه 3 برابر می شود