مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:162016-02-10اقتصادي

استاندار قم: 20 پروژه قم در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت


تا کنون 20 پروژه موجود را در اختیار سرمایه گذاران قرار دادیم و آمادگی خود را برای جذب سرمایه با توجه به افتتاح پروژه های گوناگون در دهه فجر بیشتر کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، سیدمهدی صادقی عصر امروز در مراسم افتتاح مجتمع پالایشگاهی زاهدین در کیلومتر 9 جاده قدیم کاشان گفت: اگر تلاش کنیم که واحدهای صنعتی استان را فعال کنیم قطعا گامی بلند در راستای توسعه اشتغال برداشته ایم.

استاندار قم با اشاره به نقش تولید داخلی در توسعه اشتغال تصریح کرد: رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی جز با حمایت از واحدهای صنعتی و تولید داخلی امکان پذیر نیست و این امر باید در استان ها نیز انجام شود.

وی ادامه داد: استان قم دارای واحدهای صنعتی زیادی است که اگر از آن ها حمایت کنیم مسئله اشتغال را تا حد زیادی حل خواهیم کرد.

صادقی ابراز کرد: مجتمع پالایشگاهی زاهدین به دلیل وجود برخی مشکلات، سال ها بی استفاده باقی مانده بود و توانایی لازم برای راه اندازی آن نبود که به همت دست اندرکاران آن امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

استاندار قم ادامه داد: راه اندازی این پالایشگاه قطعا کمک خوبی به توسعه اشتغال و حل معضل بیکاری در استان می کند و ما اعلام می کنیم تمام طرح هایی که به رونق تولید داخلی و صنعت استان کمک کنند با اولویت نخست، مورد پشتیبانی ما قرار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: 20 پروژه قم در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت

استاندار قم: 20 پروژه قم در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت