مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:062016-02-10سياسي

مشاور رییس جمهور عنوان کرد دستاوردهای خلاقانه بستر اشتغال در منطقه آزاد انزلی


دستاوردهای خلاقانه صنعتگران بستر ارتقای تولید و اشتغال در منطقه آزاد انزلی را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندر انزلی، اکبر ترکان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی با سپاس از خداوند در مقاومت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و فشارهای بین المللی اظهار کرد: سال ها تحریم ها علیه نظام و مردم ایران اعمال شده است.

وی ادامه داد: جمهور اسلامی ایران همچنان تابنده و سرافراز پیش می رود و خدا را شاکریم دولت تدبیر و امید موفق شد یکی از تهدیدهای بین المللی که 11 سال تحریم به کشور تحمیل کرد، را برطرف کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه چهره درخشان جمهوری اسلامی ایران با سربلندی در جهان به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: بدخواهانی که از نظام اسلامی چهره نامناسبی ترسیم کردند، شکست خوردند.

ترکان به تلاش بدخواهان در نشان دادن چهره ایران به عنوان کشوری آشوب طلب در جهان اشاره کرد و گفت: دیپلماسی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران نشان داد می تواند چهره واقعی نظام را ارائه کند.

وی موفقیت در مذاکرات هسته ای را با رهنمودهای مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: با اعمال تحریم ها به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند اما دشمنان از ادامه انجام این ترفند ناامید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس جمهور عنوان کرد دستاوردهای خلاقانه بستر اشتغال در منطقه آزاد انزلی

مشاور رییس جمهور عنوان کرد دستاوردهای خلاقانه بستر اشتغال در منطقه آزاد انزلی