مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 18:012016-02-10اقتصادي

روزانه 500 تن انواع آجر سفالی در شهرستان کهگیلویه تولید می شود


با راه اندازی فاز اول خط تولید کارخانه آجر روزانه نزدیک به 500 تن انواع آجر سفالی تولید می شود و برای حمل و نقل آن 25 کامیون در روز لازم داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از دهدشت، نصرت الله رییس زاده در برنامه تجلیل از کارگران نمونه شرکت نماسازان مروارید که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: در کارخانه آجرسازی دهدشت بهترین و ممتازترین آجر سفال کشور تولید می شود.

مدیر کارخانه آجر دهدشت با بیان اینکه برای راه اندازی کارخانه 70 میلیارد تومان بدهی دارد، عنوان کرد: برای راه اندازی این مجتمع تولیدی 16 میلیارد تومان آورده اولیه و 10 میلیارد تومان تسهیلات و 11 میلیون یورو در قالب تسهیلات ارزی به شرکت وارد کننده دستگاه های صنعتی پرداخت شده است.

مدیر کارخانه آجر دهدشت با بیان اینکه طرح آجر نسوز در این کارخانه اجرا می شود، افزود: در فاز اول برای بیش از 100 نفر به صورت مستقیم در این کارخانه اشتغال ایجاد شده و با راه اندازی فاز دوم جذب نیرو را تا 400 نفر می رسانیم.

رییس زاده تصریح کرد: با راه اندازی فاز اول خط تولید کارخانه آجر روزانه نزدیک به 500 تن انواع آجر تولید می شود و برای حمل و نقل آن 25 کامیون در روز لازم داریم.

وی با بیان اینکه در این کارخانه بارگیری بخاطر سرعت در کار بوسیله رباط و تسمه نقاله انجام می شود، خاطرنشان کرد: برای بارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 500 تن انواع آجر سفالی در شهرستان کهگیلویه تولید می شود

روزانه 500 تن انواع آجر سفالی در شهرستان کهگیلویه تولید می شود