مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 16:562016-02-10اقتصادي

در تولید اتوبوس خودکفا هستیم/ صادرات محصولات ایران خودرو دیزل به 25 کشور جهان


مدیرعامل ایران خودرو دیزل، از صادرات محصولات ایران خودرو دیزل به 25 کشور جهان خبر داد و گفت: کشورهای عراق، امارات، آذربایجان و شمال آفریقا از جمله مشتریان محصولات این شرکت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از تبریز، غلامرضا رزازی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت افتتاح خط تولید موتور خودروی آریسان در شرکت ایدم تبریز، با تاکید بر اینکه امیدواریم در پسابرجام، شاهد روزهای بهتری برای صنعت کشور باشیم، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا محصولات تولیدی بنز را در ایران تولید کنیم و بخش عمده ای از آن را قطعه سازان داخلی تأمین کنیم.

وی، با بیان اینکه تولید محصولات ایران خودرو دیزل 70 درصد رشد خواهد داشت، افزود: کامیونت جدید ایران خودرو دیزل با موتور ساخت ایدم، تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان اینکه تولید مینی بوس در ایران خودرو دیزل از چند ماه پیش آغاز شده است، تصریح کرد: سال آینده بازار خوبی برای اتوبوس وجود دارد که بیش از 500 اتوبوس، تولید و به استان ها فروخته خواهد شد.

رزازی با بیان اینکه پس از برجام، زمینه آغاز همکاری با شرکت هیوندای کره جنوبی فراهم شده است، ابراز داشت: در مذاکرات جدید با این شرکت، محصولات هیوندای را در برنامه تولید قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تولید اتوبوس خودکفا هستیم/ صادرات محصولات ایران خودرو دیزل به 25 کشور جهان

در تولید اتوبوس خودکفا هستیم/ صادرات محصولات ایران خودرو دیزل به 25 کشور جهان