مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-10دانش

6500 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تحصیل می کنند


رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید دانشجویی تربیت کنیم که انسان پویا و فعال باشد، در حال حاضر در این دانشگاه 6500 دانشجو معلم در حال تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد"، مجتبوی امروز در افتتاح دوره آموزشی بایسته های معلمی در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با بیان اینکه این دوره یک حرکت ارزشمند و دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاه استراتژیک برای تربیت نسل خلاق است، گفت: این دانشگاه قرار است پایه های تعلیم و تربیت باشد که بایدها و شایدها و قسمت اعظم سخت افزاری و نرم افزاری آن بیشتر توسط دانشجو معلمان خلاق به وجود می آید.

مهر 95؛ اولین خروجی دانشگاه فرهنگیان است وی با بیان اینکه جامعه ما منتظر است که اولین خروجی دانشگاه فرهنگیان در مهر 95 چگونه خواهد بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سند 1404 تنظیم شده که پیش بینی توسعه کشور در این سند آمده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ادامه داد: قرار است که کشور ما در سال 1404 یکی از کارآمدترین کشورها در همه جنبه ها باشد.

مجتبوی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان داشت: این سند یک سند ملی است و ساعت های فراوان روی آن کار شده که برای تحقق آن تلاش و تفکر خلاق نیاز است و جز نسل جوان کسی نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6500 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تحصیل می کنند

6500 دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تحصیل می کنند