مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 16:012016-02-10اقتصادي

نهاده های کشاورزی با اتکا به تولیدات داخلی تامین شود


در تامین نهاده های کشاورزی باید وابستگی به خارج از کشور را کم کرده و به تولیدات و ظرفیت های داخل کشور متکی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، فریدون همتی پیش از ظهر امروز در همایش هم اندیشی نقش انقلاب اسلامی در توسعه کشاورزی که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: در تامین نهاده های کشاورزی باید وابستگی به خارج از کشور را کم کرده و به تولیدات و ظرفیت های داخل کشور متکی شویم.

وی بیان کرد: در توسعه پایدار بخش کشاورزی دو امر مهم و اساسی شامل تکمیل زنجیره های تولید و همچنین ایجاد زنحیره ارزش آفرینی نقش دارند که باید مورد توجه مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: به منظور رونق اقتصادی و افزایش صادرات باید ارزآوری در حوزه های غیرنفتی به ویژه بخش کشاورزی افزایش یابد تا بدین ترتیب شاهد توسعه پایدار در این بخش باشیم.

همتی با بیان این مطلب که جبهه اقتصادی کشور بر پایه بخش کشاورزی استوار است، خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی پایه و اساس اقتصاد کشور بوده و به همین جهت باید نگاهی استراتژیک و ویژه به این بخش داشت.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف توسعه و رشد حاصل شده اما کافی نبوده و نیازمند حرکتی جهادی از سوی جوانان و آینده سازان است تا تحولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های کشاورزی با اتکا به تولیدات داخلی تامین شود

نهاده های کشاورزی با اتکا به تولیدات داخلی تامین شود