مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 15:562016-02-10سياسي

احداث موزه فرش شهدا در اراک بستر جذب گردشگر را فراهم می کند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با احداث و راه اندازی موزه فرش مربوط به شهدای اراک بسترجذب گردشگر و بهبود شرایط اقتصادی استان مرکزی فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی موزه فرش شهدای اراک با اشاره به صنعت فرش اظهار داشت: فرش همواره هنری است که علاوه بر بعد اقتصادی خود می تواند بسیاری از مسائل نهفته را بیان کند.

وی افزود: کلنگ زنی از پروژه موزه فرش شهدای اراک را می توان اقدامی مثبت و ارزنده ارزیابی و باید این نکته را نیز لحاظ کرد که فازبندی مراحل ساخت آن می تواند از مشکلات احتمالی نظیر کمبود بودجه جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با فازبندی مراحل ساخت موزه فرش شهداء اراک می توان به برنامه ریزی صحیحی از ظرفیت های موجود دست یافت.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به همکاری میراث فرهنگی در ایجاد موزه فرش گفت: هدیه فرش های فاخر و ارزشمند از علماء و دانشمندانی نظیر امیرکبیر را می توان اقدامی مثبت در ایجاد موزه فرش دانست.

وی ادامه داد: بهره برداری از این موزه در سال های آینده می تواند گامی مثبت در مسیر افزایش سطح کیفیت فرش استان مرکزی بوده و آن را به اوج برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث موزه فرش شهدا در اراک بستر جذب گردشگر را فراهم می کند

احداث موزه فرش شهدا در اراک بستر جذب گردشگر را فراهم می کند