مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 15:312016-02-10حوادث

دستگیری سارقان سابقه داری که برای فرار اتوبان شهید باقری را برهم ریختند


سارقان خودروی هوندا اکورد پس از عدم توجه به دستور ایست پلیس و فرار در خلاف مسیر جهت خودروها در اتوبان شهید باقری با شلیک مأموران انتظامی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیم"، ساعت 3 بامداد دیروز زمانی که مأموران کلانتری 127 نارمک مشغول گشت زنی در خیابان سمنگان بودند به یک دستگاه خودروی هوندا آکورد که دوسرنشین داشت، مشکوک شدند.

وقتی مأموران انتظامی دستور ایست به خودروی مذکور را دادند راننده هوندا به ایست مأموران توجه نکرد و به سرعت متواری شد.

تعقیب و گریز مأموران با خودوری فراری تا اتوبان شهید باقری ادامه داشت که در یک لحظه راننده خودروی هوندا تغییر جهت داد و در مسیر جنوب به شمال اتوبان بر خلاف سایر خودروها پا به فرار گذاشت.

با توجه به اینکه انتظار می رفت خودوری فراری با سایر خودروها تصادف کند، مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی به سمت خودوری هوندا شلیک کردند اما راننده خودرو به هشدار مأموران توجه نکرد و به فرار خود ادامه داد.

پس از طی مسیر کوتاهی در اتوبان سرانجام خودوری هوندا پس از شلیک 4 تیر مأموران اتنظامی به سمت لاستیک های ماشین متوقف شد و دو سرنشین خودرو توسط مأمورن دستگیر شدند، با بررسی از خودروی هوندا یک ساک دستی حاوی ضبط سرقتی و 4 عدد گوشی سرقتی نیز از سارقان کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان سابقه داری که برای فرار اتوبان شهید باقری را برهم ریختند

دستگیری سارقان سابقه داری که برای فرار اتوبان شهید باقری را برهم ریختند