مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-10سياسي

برنامه تبلیغات رادیو- تلویزیونی کاندیداهای خبرگان در اصفهان + جدول


برنامه زمان بندی تبلیغات رادیویی و تلویزیونی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان از طریق خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ستاد انتخابات کشور آمار نهایی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد و بر این اساس در استان اصفهان 16 کاندیدا برای حضور در مجلس خبرگان رهبری به رقابت می پردازند.

برنامه تبلیغاتی این کاندیداها از 23 بهمن آغاز می شود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان در گفت وگو با تسنیم با بیان اینکه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری از روز 23 بهمن آغاز می شود و تا 5 اسفند ادامه دارد، گفت: داوطلبان این انتخابات براساس برنامه زمان بندی شده ای که نتیجه قرعه کشی صورت گرفته است به بیان برنامه ها و دیدگاه های خود می پردازند.

سید مهدی تائبی با بیان اینکه زمان تبلیغ رادیویی و تلویزیونی برای هر داوطلب 2 نوبت در نظر گرفته شده است، افزود: کاندیداها در هر نوبت 20 دقیقه زمان برای صحبت درنظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام صدا و سیمای مرکز اصفهان در صورت انصراف برخی از داوطلبان و حضور افراد جدید با تغییر حوزه انتخابی، پخش برنامه داوطلبان به جز انصرافی ها براساس این جدول به قوت خود باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تبلیغات رادیو- تلویزیونی کاندیداهای خبرگان در اصفهان + جدول

برنامه تبلیغات رادیو- تلویزیونی کاندیداهای خبرگان در اصفهان + جدول