مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 11:562016-02-10بين الملل

الزهار: با نظامی شدن انتفاضه موافقیم/جبهه خلق: مذاکرات "فریب" است


محمود الزهار از رهبران فلسطینی پاسخ مناسب به مذاکرات سازش را برپایی انتفاضه در کرانه باختری دانست و تاکید کرد: وقتی اسراییل زنان و کودکان را به آتش می کُشد، - چه ایرادی دارد این ملت برای دفاع از خود سلاح بردارد ؟ این حق ملت فلسطین است.

محمود الزهار در برنامه تلویزیونی المیادین که با حضور "ابواحمد فواد" معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین برگزار شد به سوالات مختلف این شبکه درباره مسائل داخلی فلسطین پاسخ گفت.

بخش اول این مصاحبه پیش از این روی خروجی امروز بخش دوم این مصاحبه به صورت سوال و جواب در زیر می آید.

مجری : الان شما در محور مقاومت هستید، شما خودتان را بخشی از محور مقاومت می دانید ؟الزهار : به طور حتم چنین است، اصلا تمام کسانی که در عرصه مساله فلسطین و دفاع از فلسطین حضور دارند، بخشی از محور مقاومت هستند، گروه دیگری که پروژه ای به غیر از مقاومت را دنبال می کردند، سر خودشان و پروژه آنها به دیوار خورده است، دولتی که قرار است در کرانه باختری تشکیل شود، کجاست ؟ مذاکراتی که می تواند منجر به بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان شود، کجاست ؟ 60 درصد از اراضی کرانه باختری گم شده است.

مجری : پیش از این که به موضوع کرانه باختری و انتفاضه فلسطینی و موضوع آشتی ملی برویم، نشریه های اسراییلی حکایت از این دارند که آقای ابو احمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزهار: با نظامی شدن انتفاضه موافقیم/جبهه خلق: مذاکرات "فریب" است

الزهار: با نظامی شدن انتفاضه موافقیم/جبهه خلق: مذاکرات "فریب" است