مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 11:552016-02-10بين الملل

تجربه احساس قدم زدن بر روی ماه با کفش های مغناطیسی


شرکت آمریکایی Moonshine Crea فناوری کفش های مغناطیسی با قابلیت غلبه بر نیروی جاذبه و کاهش وزن بدن هنگام قدم زدن را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری ایسنا منطقه خراسان، مدیر شرکت Moonshine Crea مستقر در نیویورک با معرفی فناوری کفش های مغناطیسی مدعی شد که می توان با استفاده از کفش های راحتی مغناطیسی احساس قدم زدن روی ماه را تجربه کرد.

کفش منحصربه فرد این شرکت با نام انحصاری 20:16 MoonWalker به قوی ترین آهنربای دائمی شناخته شده با نام نئودیمیوم N45 مجهز شده که با قدرت بی نظیر خود بدون دریافت انرژی خارجی، میدان مغناطیسی قدرتمندی تولید می کند.

پاتریک جریجری، مهندس مکانیک و طراح کفش مغناطیسی عنوان کرد: تاکنون انواع مختلفی از آهنرباهای دائمی با قدرت مغناطیسی N40 تا N45 شناسایی شده اند که در میان آنها آهنربای نئودیمیوم قدرتمندتر بوده و میزان نیروی مغناطیسی آن ارتباط مستقیمی با مواد به کار رفته در آن دارد که در نمونه مورد استفاده از ترکیب نئودیمیوم، آهن و عنصر بور استفاده شده است.

وی در ادامه افزود: آهنربای N45 قوی ترین آهنربای شناخته شده است که از نظر قیمت نیز به نسبت انواع دیگر ارزان تر است و یکی از دلایل انتخاب این آهنربا توسط تیم طراحی، پایین نگه داشتن قیمت نهایی کفش تولیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه احساس قدم زدن بر روی ماه با کفش های مغناطیسی

تجربه احساس قدم زدن بر روی ماه با کفش های مغناطیسی