مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 11:502016-02-10بين الملل

اعزام 5 کشتی انگلیسی به دریای بالتیک برای تقویت نیروی ناتو علیه روسیه


انگلیس قصد دارد که پنج کشتی دیگر را به دریای بالتیک اعزام کند که بخشی از افزایش نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) علیه روسیه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته روزنامه گاردین، تعداد قابل توجهی سرباز انگلیسی احتمالا به این منطقه اعزام می شوند تا شمار نیروی جدید ناتو در بالتیک به شش هزار تن برسند که قرار است به طور گردشی در شش کشور همسایه روسیه مستقر شوند.

تصمیم گیری درخصوص تعداد دقیق این سربازان انگلیسی در نشست ناتو در ورشو در تابستان انجام می شود.

آمریکا، انگلیس و آلمان کشورهای اروپای شرقی مانند هلند، بلغارستان، رومانی، لیتوانی، لتونی و استونی را برای افزایش شمار سربازان تحت فشار قرار داده اند و اعلام کرده اند که حضور سربازان این کشورها عامل بازدارندگی در قبال روسیه خواهد بود و اعزام سربازان بخشی از اقدامی است که ناتو آن را رویکردی بازدارنده برای ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه می داند.

پس از سال ها عقب نشینی نظامی از اروپا از زمان جنگ سرد، آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که هزینه نظامی خود برای اروپا را 4 برابر کرده و آن را به 3 میلیارد و چهارصد هزار دلار رسانده است تا حضور خود در اروپا به منظور مقابله با روسیه را تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 5 کشتی انگلیسی به دریای بالتیک برای تقویت نیروی ناتو علیه روسیه

اعزام 5 کشتی انگلیسی به دریای بالتیک برای تقویت نیروی ناتو علیه روسیه