مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 10:562016-02-10اجتماعي

بر اساس اعلام هواشناسی روز 22 بهمن هوای اردبیل آرام و آفتابی است


جو استان اردبیل در روز 22 بهمن همزمان با راهپیمایی مردم آرام و بدون پدیده خاص بارشی بوده و صاف و آفتابی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل، به رغم بارش برف و سرمای هوا طی روزهای گذشته و شب سردی که ساکنان شهرهای خلخال با منهای 18 درجه و اردبیل و نمین با منهای 13 درجه زیر صفر سپری کردند از شدت سرما کاسته خواهد شد تا جوی آرام همراه با افزایش تدریجی دما طی روزهای آینده اردبیل را فرابگیرد.

بر همین اساس از فردا تا سه شنبه هفته آینده جو استان آرام همراه با افزایش تدریجی دما و وزش بادهای محلی (گرمیج) خواهد بود که سبب ذوب شدن برف ها نیز خواهد شد.

در روز 22 بهمن هوای کلیه مناطق استان اردبیل آرام بدون سامانه بارشی و آفتابی خواهد بود و در این روز مردم در بهترین شرایط آب و هوایی به صحنه خواهند آمد تا ارادت قلبی خود را به نظام، خط امام و رهبری و تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند شهدا انجام دهند.

اما یخبندان و هوای سردی که به دنبال بارش برف در مناطق مختلف حاکم شده بود طی دیروز و امروز تردد مردم را نیز دشوار کرده است اما تلاش راهداران در جاده ها و کوشش عوامل شهرداری در داخل شهرها زمینه برف روبی مناسب را از سطح معابر فراهم کرده ولی همچنان برخی از سطح معابر لغزنده و خیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس اعلام هواشناسی روز 22 بهمن هوای اردبیل آرام و آفتابی است

بر اساس اعلام هواشناسی روز 22 بهمن هوای اردبیل آرام و آفتابی است