مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 10:012016-02-10دانش

تأکید رییس جمهور بر تشکیل هر چه سریعتر شورای اجتماعی کشور در هفته آینده


رییس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر تشکیل هر چه سریعتر شورای اجتماعی کشور در هفته آینده تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم"، جلسه 774 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جزییات جلسه با بیان اینکه رییس جمهور در ابتدای جلسه دهه مبارک فجر و موفقیت های گوناگون انقلاب اسلامی را تبریک گفت، اظهار داشت: رییس جمهور بر تلاش بیشتر برای ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندی قبل در جلسه ای که با برخی از مسئولان نظام پیرامون حل مشکلات آسیب های اجتماعی داشتند بر ضرورت حل این مشکلات تأکید داشتند، گفت: موضوع آسیب های اجتماعی در جلسات گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است و در این جلسه نیز گزارش وزارت کشور و پیشنهادهایی در زمینه اولویت های سیاستگذاری در شورای اجتماعی کشور ارائه شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با اتمام این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی انشاءالله از این پس امیدوار خواهیم بود که شورای اجتماعی کشور به زودی با تشکیل جلسه نسبت به این موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور بر تشکیل هر چه سریعتر شورای اجتماعی کشور در هفته آینده

تأکید رییس جمهور بر تشکیل هر چه سریعتر شورای اجتماعی کشور در هفته آینده