مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 10:002016-02-10اقتصادي

ایجاد مدیریت نسل سوم دانشگاهی راه نجات بخش بیکاران


استاندار گلستان در مراسم جشن انقلاب و افتتاح فاز دوم دانشکده تولیدات گیاهی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: ایجاد مدیریت نسل سوم دانشگاهی راهی نجات بخش برای بیکاری فارغ‎التحصیلان و افزایش سطح عملی و تخصصی دانشجویان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن صادقلو در این مراسم که با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد،تصریح کرد: افزایش کاربردی شدن بخش دانشگاهی ، فعالیت های میدانی، کار حرفه ای و تحصیل علم در مراکز علمی و پژوهشی موجب کاهش بیکاری فارغ‎التحصیلان خواهد شد.

وی با تاکید بر به نوپا بودن استان گلستان نسبت به سایر استان‎های کشور، گفت: دولت برای ایجاد توازن‎بخشی در بین استان ها باید نگاه ویژه ای به استان هایی از جنس گلستان داشته باشد و از این نظر مدیریت استان تلاش کرده است، دفاع منطقی خود را در بالادست انجام دهد.

وی با اشاره به خدمات انقلاب در طی سی و هفت سال گذشته، خاطر نشان کرد: در طول تمامی این سال ها خدمات زیادی انجام شده و تنها طی دو سال و نیم گذشته در استان گلستان 6 هزار پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح و به بهره‎برداری رسیده که 210 عنوان آن کلنگ‎زنی بوده و 60 درصد از آن به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مدیریت نسل سوم دانشگاهی راه نجات بخش بیکاران

ایجاد مدیریت نسل سوم دانشگاهی راه نجات بخش بیکاران