مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 09:562016-02-10سياسي

مشکل واحدهای تولیدی اردبیل برطرف می شود


با برنامه ریزی های اساسی و پیگیری های لازم مشکلات واحدها و کارخانه های تولیدی در اردبیل برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جواد زنجانی عصر امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی مسئولان شهرستان اردبیل برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی است که در این راستا با برنامه ریزی منسجم مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی اردبیل برطرف شده و برطرف کردن مشکلات سایر واحدها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مشکل کارخانه ذوب آهن اردبیل بعد از پیگیری های اساسی برطرف شده است، بیان کرد: هم اکنون این کارخانه به طور همه جانبه فعالیت می کند و نقش بسزایی در اشتغالزایی و افزایش تولیدات منطقه داشته است.

فرماندار اردبیل از حل مشکلات کارخانه سرنگ سازی و آرتاویل اردبیل خبر داد و افزود: انتظار می رود با برطرف شدن مشکلات این کارخانه ها شاهد افزایش اشتغال و ارتقا سطح تولیدات در منطقه باشیم که باید برای این امر همگان تمام تلاش خود را به کار گیریم.

زنجانی از برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات سالم در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اردبیل راه اندازی شده است و انتخابات امسال به صورت باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل واحدهای تولیدی اردبیل برطرف می شود

مشکل واحدهای تولیدی اردبیل برطرف می شود