مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 09:562016-02-10اقتصادي

دولت از اول فرودین حق دخل و تصرف در بودجه را ندارد


دولت بر اساس قانون تا آخر اسفند حق دارد از بودجه سال 94 کل کشور دریافت داشته باشد و هزینه به مردم بدهد اما از اول فروردین برابر قانون نه حق دریافت و نه حق پرداخت خواهد داشت از این دولت باید لایحه چند دوازدهم به مجلس ارائه کند.

- عبدالرضا مصری، سخنگوی هیئت رییسه مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، گفت: در قانون به صراحت آمده است اگر دولت تا 15 آذر ماه لایحه بودجه را تقدیم مجلس نکرد باید لایحه چند دوازدهم را به مجلس ارائه کند.

وی در ادامه اظهار داشت: از آنجایی لایحه بودجه بر پایه درآمد ها بنا می شود و هزینه ها بعد از تعیین درآمدها مشخص خواهد شد از این رو دولت برای تدوین بودجه در بخش درآمدها منتظر به فرجام رسیدن برجام و مشخص شدن قیمت نفت در جهان ماند و این خود از دلایلی است که باعث شد تا دولت لایحه بودجه دیرتر از موعد مقرر به مجلس تقدیم کند.

مصری ادامه داد: دولت بر اساس قانون تا آخر اسفند حق دارد از بودجه سال 94 کل کشور دریافت داشته باشد و هزینه به مردم بدهد اما از اول فروردین برابر قانون نه حق دریافت و نه حق پرداخت خواهد داشت از این جهت دولت باید لایحه چند دوازدهم به مجلس ارائه کند.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه اگر دولت لایحه چند دوازدهم را به مجلس تقدیم نکند از فروردین ماه بخواهد دخل و تصرفی در امور مالی داشته باشد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از اول فرودین حق دخل و تصرف در بودجه را ندارد

دولت از اول فرودین حق دخل و تصرف در بودجه را ندارد