مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 09:552016-02-10اقتصادي

مکانیزه شدن تمامی مراکز خرید و فروش خودرو در آینده نزدیک


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به کاهش خطای انسانی و صرفه جویی در وقت به عنوان مزایای مکانیزه شدن مراکز خرید و فروش خودرو، - از مکانیزه شدن تمامی این مراکز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا قدیمی در آیین رونمایی از دومین مرکز مکانیزه خرید و فروش خودرو گفت: در تهران پنج مرکز وجود دارد که مرکز شهید دوران به عنوان دومین مرکز به طور کامل مکانیزه شده است.

وی افزود: شهروندان به دلیل اطمینان به کارشناسان و تسهیلات از این مراکز استقبال گسترده ای داشته اند، در مراکز خرید و فروش، خودرو در سه مرحله کارشناسی می شود تا از هر حیث اطمینان خریدار و فروشنده جلب شود.

قدیمی ادامه داد: در مرحله نخست اصالت خودرو مورد سنجش قرار می گیرد سپس کارشناس فنی مسائل فنی خودرو را در دو مرحله شامل موتور و بدنه مورد سنجش قرار می دهد و پرونده خودرو با طی شدن این مراحل کامل می شود.

در انجام این مراحل گاهی خطای انسانی به ویژه در درج نظر کارشناسی رخ می دهد و موجب صرف وقت بیشتر در مراکز می شود اما با مکانیزه شدن مراکز ضمن صرفه جویی در وقت، امکان مخدوش و یا جعل نیز در مراکز از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانیزه شدن تمامی مراکز خرید و فروش خودرو در آینده نزدیک

مکانیزه شدن تمامی مراکز خرید و فروش خودرو در آینده نزدیک