مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 07:162016-02-10سياسي

روایتی از زندگی شهید دانشجو محسن محمد زاده/ بچه مایه دار!


از مسجد که رفتیم بیرون، توی ذهنم خانه شان را تصور می کردم؛ خانه ای شیک در محله مرفه نشین شهر، با پدر و مادری که حداقلش یا دکتر هستند یا مهندس.

- حتی تصور کردم که پدر و مادرش هم شاید خیلی با حضور فرزندشان در چنین مکان هایی موافق نباشند! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" -بجنورد، از حجت الاسلام مهدی الهی فرد نویسنده ارزشی و توانمند خراسان شمالی که سالهاست کنار فعالیت های تبلیغی و فرهنگی که در استان انجام می دهد، مشغول جمع آوری خاطرات شهدا و تاریخ شفاهی زندگی این پرستوهای خونین بال است، می خواهم از کتاب "بچه مایه دار" که پیرامون زندگی دانشجوی شهید محسن محمد زاده است برایمان بگوید.

پیش از شروع روایت از حاجی می پرسم در جریان جمع آوری کتاب اتفاقی هست که خیلی برای خودتان جالب بوده باشد، او می گوید: بعضی از همرزمان شهید بودند که وقتی خاطره نقل می کردند بغض گلویشان را می گرفت، آنقدر دلداده محسن بودند که بعد از 20 و اندی سال یادش که می افتادند اشکشان جاری می شد، شاید هم چون شهادت نصیبشان نشده بود به او غبطه می خوردند.

جاذبه داشت می پرسم جایی بود که حسرت هم خورده باشید، جواب می دهد: بله وقتی متوجه شدم پدر و مادر شهید که او را در دامن پر مهرشان پرورانده بودند در قید حیات نیستند خیلی تاسف خوردم، حسرتم آنجا بیشتر شد که نه نهاد های مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از زندگی شهید دانشجو محسن محمد زاده/ بچه مایه دار!

روایتی از زندگی شهید دانشجو محسن محمد زاده/ بچه مایه دار!