مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 04:462016-02-10اقتصادي

ادامه آب رفتن قیمت و معامله مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار


بر اساس اطلاعات منتشر شده در نیمه اول سال جاری ؛ متوسط قیمت خرید و فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کل کشور 1.

- 1 میلیون تومان بوده است که نسبت به دوره قبل 0.

7 درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال قبل 1.

5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کل کشور نسبت به دوره قبل 21 درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل 36 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در میان استان های کشور بیشترین متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده 3 میلیون و 174 هزار و 400 تومان در استان تهران و کمترین آن 58 هزار تومان در استان کهکیلویه و بویراحمد بوده است.

همچنین کمترین میزان خرید و فروش یک متر مربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی مربوط به استان یزد با 7500 تومان و بیشترین میزان آن در استان تهران با 25 میلیون تومان به دست آمده است.

متوسط قیمت خرید و فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در سطح کل کشور یک میلیون و 475 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آب رفتن قیمت و معامله مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار

ادامه آب رفتن قیمت و معامله مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار