مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 03:412016-02-10ورزشي

43 طرح تولیدی و اشتغال زایی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 43 طرح اقتصادی در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح های برای یک هزار و 538 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

- مجید محنایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج"، اظهار داشت: 43 طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغال زایی به مناست دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با تبریک آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر، افزود: ارزش ریالی این طرح ها بالغ بر هفت هزار و 730 میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این تعداد طرح، 42 طرح افتتاح و یک طرح با اعتبار شش هزار و 26 میلیارد ریال کلنگ زنی است، ابراز کرد: این طرح ها برای یک هزار و 538 نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

محنایی تصریح کرد: سهم شهرستان از محموع طرح های افتتاحی و کلنگ زنی اقتصادی در ایام دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد 20 طرح، کهگیلویه پنج طرح، دنا و باشت هرکدام هفت طرح و در شهرستان گچساران چهار طرح است.

وی، آبیاری نوین کشاورزی، پرورش ماهی، تولید نئوپان، احداث فضای ورزشی و تفریحی، پرورش طیور، احداث گلخانه، بسته بندی، ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری، پروار بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 طرح تولیدی و اشتغال زایی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد

43 طرح تولیدی و اشتغال زایی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد