مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 03:162016-02-09پزشكي

توصیه هایی برای رفع درگیری فکری


آیا درگیری فکری شما هم زیاد است و می خواهید از شر آن خلاص شوید و از آسیب ها و عوارض آن در امان بمانید روانشناسان و مشاوران چه توصیه هایی در این زمینه به ما می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، خیلی از افراد پیرامون توانایی بر مدیریت بهینه زمان شان ابراز نگرانی می کنند.

اما مدیریت زمان تنها راه حل برطرف کردن احساس ضعف ذهنی که دارید نیست.

شاید شما درگیر شلوغی فکر و آشفتگی ذهنی باشید.

احساس ضعف می کنید؟ تنها نیستید زمانی که دچار استرس و عدم کارایی هستید اولین حس وبرخوردغریزی که شما ممکن با این قضیه داشته باشید این است که به دنبال سیستم بهتری بگردید چراکه این خطوط فکری در شما موج می زند که : • یک سیستم بهتر زمان شما را مناسبتر مدیریت می کند • سیستم بهتر پروژه شما را بهتر مدیریت می کند • سیستم بهتر زندگی شما را بهتر مدیریت می کند اما قبل از اینکه سیستم را سرزنش کنید اول چک کنید که آیا شما دچار درهم برهمی مغزی و به قول معروف اصطکاک وفرسایش ذهنی هستید یا نه.

آنطور که بریجد اسکالت در کتاب خود با عنوان غرق شدگی فکری: کار، عشق و بازی زمانی که کسی وفت ندارد می گوید: اگر بخواهید که این ذهن پر سرو صدا را مدیریت کنید فقط نباید صرفاَ به دنبال ایجاد یک زمان و فضای بیشتر در تقویم کاری تان باشید اینکار را در ذهن تان آغاز کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای رفع درگیری فکری

توصیه هایی برای رفع درگیری فکری